В констелациите става ясно как ни влияят убийствата в рода

ubiistva

Ако един член от рода убие друг, в констелациите той губи своето право на принадлежност към рода. И трябва да бъде изключен. Ако, обаче, той остава в рода обикновено заради него си заминава някой друг, винаги дете. Поради този факт, в констелациите се вижда, че не трябва да се допуска мекота по отношение на убийците в рода, защото по този начин ставаме жестоки към невинно дете. Това важи и за заплахата за убийство, покушения за убийство.

Интересно е, обаче, че медицинските аборти не принадлежат под действието на този родови закон.

Убийците, които не принадлежат към рода на убития, трябва да загубят право на принадлежност към собствения си род. И в констелациите става ясно, че тяхното изключване е компенсация по отношение на системата на жертвата. И тук правилото е: ако не си тръгне престъпника вместо него си тръгва някой невинен и това е дете.

Ако убиецът не получи и понесе наказанието си и/или родът на жертвата не иска конпенсация за причиненатай вреда, това води до лоши последствия за децата в двата рода. Дете от рода на убиеца впоследствие може да стане жертва, а дете от рода на жертвата – убиец. По този начин дете от рода на жертвата може да отмъсти на някой и дори да убие, без да осъзнава причината за това. А детето от рода на убиеца може да започне да привлича към себе си нещастия, с него винаги може да се случва нещо лошо, да заболее и други подобни.